Cmre35 Merhaba; 1 ay önce 14 haftalık hamileyken covid oldum. 2 doz Biontech aşılıyım. İlk iki gün boğaz ağrısı daha sonrasında boğaz ağrısı geçti ve burnum tıkandı. Burun tıkanıklığı ve akıntısı ile geçirdim. Koku kaybı oldu ancak geri geldi. Jinekoloğum ihtiyaç halinde günde tane Parol içebileceğimi söyledi ancak gerek duymadım. Okyanus suyu sprey, koku egzersizi için kekik ve aromatik yağlar, ılık suyu tane karabiber, karanfil ve limonla içtim. Siyah turbu oyup bal koydum. Balı içtim. Takviye olarak d3 k2, omega 3, multivitamin, demir ve ester C aldım. Doktorumun tavsiyesi ile Enox 400 kan sulandırıcı iğneyi 20 gün yani 2 kutu kullandım. Negatife dönünce bir enfeksiyon doktoruna gözükerek tahlillerimi yaptırdım. Özellikle de d-dimer’a bakıldı. Herkese çok geçmiş olsun. Şifalar dilerim.