anneadayii95 ben ilk 3 ay böyle bir halsiz ve biraz bulantılıydım l.. sonraki 3 ay resmen bir balayı dönemi yaşadım 🌸 ama ne zmaan son trimestra geçtim Allaha şükür her gün ayrı bir sorun yaşıyorum🙈 wala 40 ı gorebiliriz ama karnimz harita mi olur ya da biz ne durumda oluruz bilemiyorum:) 🙈 ama iyi şeyler düşünelim diyorum derken diyorum da kendim de inansam çok guzel olucak :)