Nesra Kızlar 00:00dan itibaren 37 haftalık oldum ne uyku kaldı , ne enerji sizler nasılsınız kaç haftalıksınız 🥰❤️
EceDrn Nesra 00.00 itibari ile 38+0 olduk 🥰 Uykular 32 den beri haram e son haftalar yalancı sancılar kungfu yapan bir hanım çitlembik özellikle geceleri Ne zaman doğururum bilmem normal doğum olacak keyfini bekliyoruz minnoşun 🙈🌸😍
Buglem21 Nesra bizde 36 hafta 4 günlük olduk arada sanki kasıklarıma sancı giriyor bazen de belime başka bişey yok ödem de oluşmadı bende
DuyguEcrin cyln_hnm aynı durumdayım 37+0 ım ve adet agrısı gibi agrı var bel agrısından duramıyorum. Bizimde doğum tarihimiz 14 şubat🤗
Hcrklk123 cyln_hnm aa bende o tarihe aldım ama nst de sancım çıkıyor.Ama açılmam yok inşlh o güne kadar dururda.Ama dediğiniz gibi adet sancısı bende de ara ara oluyor birde bebek çok kasılıyor
Nesra supermommm 2 saatte bir çişe gitmekten gına geldi di mi sanada valla yaşlı bezini bağlıcam altıma işicem resmen bir tek çişte değil ne sağ ne sol yatamıyoruz Allah hepimizi sağlıkla kurtarsın 🙈😂 tarih belli mi ?
supermommm Nesra normal doğum gözüküyor canım tarih belli degil o yüzden bide karın bölgesi 1hafta geride belki normal doğumu kaldıramaz dedi 1 hafta sonra gideceğim bakalım nolcak
Melike0657 EceDrn aynıyız sizinle. Benimde normal olucak anım anımı tutmuyor. Bazen her yerim ağrıyor penguen gibi yürüyorum bazen normale dönüyorum. Hayırlısıyla doğsalar artık👶🏻
Nesra Buglem21 çok şanslısın keske senin yerinde olsaydım .. ödem , uyuşma sancı , ağrı en baştan beri çok iyiydim ama 33.gaftadan beri hayat resmen zulüm oldı fıtığım ve iri oğluşum sağolsun 🙈
Busraferdi7 37+2 haftalık olduk bizde adet sancıları gibi ağrım var belim sürekli ağrıyor 😮💨 pazartesi günü gideceğim kontrole ✨💙
Nesra Busraferdi7 benimde bugün kontrol bakalım ne çıkacak 14şubatı kabul edecek mi heyecanla bekliyorumm🙈💃🏼
Blm 36+5 den selamlar 😊 10 şubatta randevum var benim de günü o zaman belli olur diye düşünüyorum ama her ihtimale karşı hazırlıklı gidicem çünkü 35+1de nst de sancılarim çıktı ve pes pese 2 adet serumla sancılarımi durdurdular
QueenMommy Nesra 37+1 çarsamba günü randevum var 39. Haftada sezeryan için gün vericek 14 şubat isticem bende ☺️🌸
Meryembzdmr Ben de 37. Haftama girdim doktor 16 şubata gün verdi 😇 allah hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏
EceDrn Melike0657 yani bugün toplamda 2 saat uyumuş olmam dışında sorun yok cidden siniri bozuluyor insanın bi doğursam rahatlıcam diyorsun ama asıl mesele doğunca başlıcak hayırlısı 🤦🏼♀️
Deletedmom_33 Nesra 37+1. Ayakta durunca bel ağrısı başladı. Hareketleri baya canımı yakıyor 😅 5 de uyandım daha uyuyacağım bulantı gelip gidiyor 🥲