Sekerimmm Arkadaşlar sizler ne durumdasınız gündüzleri pek agri olmuyo ama aksamlari belim de bel boşluğun da karnimin etrafında bisiler batiyo sanki heryere ağrılar oluyor ya otursam yatsam heryerime ağrılar giriyo ilerledikce ne yapcam acaba anlamadim ki
Ayselosman Sekerimmm bende 27. Haftadayim benimde iki haftadir kasiklarimda agri oluo oturdugum yerden kalkamiom ama bebegin pozisyonundan kaynakliymis benim bebek ayaklari rahimin ustunde kafasi yukarda sanirim ondan
Gzdkrkgz Sekerimmm bende 28+0 ım son bir haftadır özellikle iyice ağırlaştığımı hissediyorum karnım çok geriliyor vajina ağrılarım oluyor bacak ağrılarım aşırı arttık ayaklarımın üstü falanda çok ağrıyor 🙈 sanırım bizim haftalarımızda hep var belirtiler
Ayselosman baby89 olmazmi hem kramp giriyor hemde gece hep sol tarafa yatmaktan bacaklarimi kalcalarimi hissedemiorum malesef magnezyum verdi doktor
Elifkc Benimde aynı şikayetlerim mevcut. Bugün sağlık ocağinda kalp atışlarını dinlediler bı sıkıntı yokmus ama dikkat edin kendinize. İlk gebelik olduğu için en ufak sancida hastaneye gidesim gelmiyor benim sizde de öyle mi
Elofasya 27+5 🙄🙄🙄 bel ağrısı mahvedio bni ağrıda demeyelim tutulma resmen kitlenio. Kasıklarımdada ağrı oluo batma oluo offf bir an önce zaman geçsede doğursam. Rahat rahat dönebilsem zıplayabilsem koşabilsem😍😍😆😆
baby89 Sol kaburgamın altında bi gerilme oluyor sanki kafasını dayıyo gibi ama ellediğimde birşey yok.Sizdede oluyormu?