18 ocakta femara ile muadil ilaç letu kullanmaya başladım 28 ocakta çatlatma iğnesi yaptım ovitrelle ilk ilaçlı sürecimiz yılllardı pcos bi düşük yaptım tedaviye başladık artık çatlatma sonrası birinci haftam test yapmak için beklemedeyim ama aşırı derece de gaz şişkinlik ishal şikayetlerim var ara ara bel kasık ağrılarım oluyor inşallah hayırlı ile pozitif görürüz😇