Yarenehamileyim normal olur ama 41 dolunca suni sancıyla başlatması gerekiyor doğumu
Ben bi kaç gün önce doktoruma sordum
41e kadar bekleriz olmazsa suni ile başlatırz
Açılmaz yine olmazsa mecbur sezeryan olur dedi
Benim hiç açılmam yok hergün 7/9 tane hurma yiyorum kasılmalarım var ama düzensiz