htccsknr İlk gebeliğiniz de bebeğinizin hareketini ilk kaçıncı hafta da hissettiniz? 19+2 deyiz hissettiğim şeyler gaz mı bebek mi ayırt edemiyorum.. Beneğim hareket etmiyor mu acaba diye düşünmekten kafayı yiycem.. 😵💫😅
Gulcinn_07 htccsknr benim de ilk gebeligim 18. Haftadayiz bende çok merak ediyorum sabırsızlanıyorum:))
Beybisininannesi htccsknr bebektir bende o sıralarda hisetmiştim 🙂 Şimdiyse arada keşke az dursa diyorum 🤣
Bendiyebiri htccsknr ben 17 18 de falan böyle değişik şeyler hissediyordum sanki karnımın içinde kelebek kanat çırpıyor ama kısa süreliydi 19 dan sonra daha çok hissettim 20 21 gib de dışardan görüyordum ama çok değildi 😍 şuan 32 haftadayız canım kızım baya hareketli ❤️❤️
htccsknr Hacer13 bende sadece pıt pıt bişeyler hissediyorum gaz mı bebek mi karar veremiyorum 😂 O zaman bebek yani ayy 🥰🥰🥰
Hacer13 htccsknr evet bebektir o ❤️ hareket ettiğini hissetmek mükemmel bir duygu Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah