semakulekci Kapadokyali hiç utanma benimde erkek 😅 eşin kasmıyorsa sen de kasma neticede orası onun için böbrek ciğer el kol gibi standart bir organ öyle düşün çataldan bende nefret ediyorum 10 tane doğursam değişmeyecek
Kapadokyali semakulekci yok cnm eşim anlayışlı bı insan her zaman der tip da ayıp olmaz diye ben doğumda da eşimi yanıma aldırmayı dsnyrm doktor alirsa
semakulekci Kapadokyali kesinlikle katılıyorum eşine sende aynı kafa da ol daha rahat edersin etten duvar onlar için farkı yok. Bende sokmak istiyorum ama benimki istemiyor belki tiksinir sonrasında diye zorlamıyorum belli mi olur 🤷🏻♀️
Asli6- semakulekci alala sanki her gün çatı muayenesi yaptırıyoruz korkup tedirgin olduğumuzdan dolayı da acı çekmiş olabiliriz bazen doktorları anlayamıyorum 🤷🏻♀️😂😂
semakulekci Asli6- Kesinlikle 🙄 işte ne düşünüyolar bilmiyoruz ki belki de sezeryan işlerine geldiği için ona yönlendirmek amacı ile yapmıştır 😅