Acemiannee25 Burada başlık açanlar hep doğurdu 😂 şansımı denemek istiyorum 39+1 arada gelen bel ağrısı ve vajina baskısı hariç bir belirti yok😂 geçen gittim kanala bile girmemiş dedi doktor alttan muayene yapmadı🥲😂 var mı benimle aynı durumda olanlar
Elfgrcn Acemiannee25 sende mi burdasın hala.. bende burdayım😂 yok doğuramıyoruz kardeşim ne bu bizim çocuklardaki rahatlık anlamadım gitti. Hele ben 39+6 oldum resmen
Elifkrblt Acemiannee25 benimki başı aşağıda ellerini ayaklarını hissediyorum çok güzel duygular ya 🥰🙈38+2
ozdemir Acemiannee25 bende 38+2 gelmek bilmiyor son haftalar cok zormus bide cok sabırsızım bir an once kucagima almak istiyorum yalanci sanci oluyor ara ara onun dışında belirti yok ne zaman gelcek bu bebeler😅😅😅
Elfgrcn Acemiannee25 ay ne bileyim valla çıkış yolunu bulamıyo mu acaba dicem bi tane var zaten hahhaha😂
Elfgrcn Acemiannee25 benimde ilk ama ne bileyim artık canları istemiyo demek ki vajinaya baskı dışında bi belirti yok çünkü bizimkinde🤷🏻♀️