iki2MelekAnesi00 Kan testinde bugün B12 vitamininin çok düşük olduğu çıktı kadın doğum doktoruma henüz yarın muayane olucam İnternette okudum bebeği olımsuz etkiliyormuş Baya Moralim bozuldu😔Bu durumla karşılaşan arkadaşlar yardımcı olabilir mi🙏
burcu55 iki2MelekAnesi00 bende ayni durumdaydim canim kadin dogum doktorum 5 tane igne verdi b12 ignesi 2 gunde 1 yapiliyor suan daha iyiyim benim sag bacagim agriyordu cok doktorum Bundan olabilecegini soyledi suan agrim yok
iremacar iki2MelekAnesi00 rabbim sifa versin kuzum doktor ne verirse aksatmadan kullan ben ilk çocuğuma hamileyken kasılarak bayıldım doktor epilepsi dedi doğumdan 6 ay sonra geçici hafıza kaybı gecrdim ve nöroloji doktorum genel kan resmi istedi ve b12 eksikliği cıktı eeg mi b12 tetikliyomus ve okadar kan testi vermeme rağmen doktorlar ne hikmetse anlamamışlar tedavimi oldum çok şükür iyiyim ama aksatma üstünde dur
iki2MelekAnesi00 Sağolasın canımm benim....Sağlık ocağı doktorumda belki iğne verebilir dedi Bakalım Rabbim yardımcımız olsun 🙏 Bende halsizlik dışında bi ağrı falan yokta bebeğin doğumunu olumsuz etkiler falan diyince çok korktum🙁
burcu55 iki2MelekAnesi00 Allahin izniyle birsey olmaz canim cok sknti yapma en kisa surede de doktoruna git gecmis olsun Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin 😊
Nrnr Gulnur benimde düşük biraz doktor dolşk asit verdi yolladı başka biley vermedi bana yaa anlamıyorum vermesi gerekiyomuydu perşmbe günü gitcem vermezse sorcam ona offf kaç haftlıkkn verdi sana cnmm yaa 😞😞
iki2MelekAnesi00 iremacar Sanada çok geçmiş olsun kuzum Allah beterinden saklasın bidaha göstermesin inşallah🙏
Semahalac iki2MelekAnesi00 benim de birkaç ay önce çok düşüktü 28. Haftamda doktorum iğne verdi 6 tane vuruldu sonra normale döndü sıkıntı yapma güzelim şimdi 35 haftalık olduk şükür sorun yok olsa zaten doktor söyler bol et ye
iki2MelekAnesi00 Semahalac doktorum hap verdii Canım Bakalım 2 ay düzenli kullan bidaha kontrol edelim dedi Çok Teşekkür ederim😙