semakulekci Eksimtrakk Bazı doktorlar 32 bazıları 34 te alıyor ben 34. haftamda girdim canım. Ücret olarak benden almadılar muayene ücreti ödedim sadece
GreenSu Eksimtrakk ben 30 haftamdan beri her hafta kontrole gidiyorum ve nstye giriyorum ücret yok muayene ücretine dahil
Muguj Eksimtrakk kadın doğum doktoru asistanıyım. 30 haftadan sonra önlem amaçlı her hastamızı bağlıyoruz💗
Mervepera Eksimtrakk ben daha girmedim bende merak ediyorum canım 29+4 um ama girenlerden yanlış hatırlamıyorsam 10 20 tl gibi bise alıyorlardı
Eksimtrakk Dingin Hangi ilde hangi hastaneye gidiyorsunuz ? Çoğu kişi ücretsiz yazmış ancak bir kaç kişiden böyle yüksek fiyat duydum açılcası anlam veremedim sebebini de merak etmiyor değilim. 🙈
Kubradoruk111 Haftamda çekilmişti iyi ki çekilmiş erken doğum yptım.Şimdi diğer bebeğime hamileyim 31+0 dayım haftaya gideceğim çekilir muhtemelen ücret hiç ödememiştim muayeneye dahil oluyor.
Serpilbb Eksimtrakk benim ilk 37. Haftada çekilmişti o günde doğum yaptım 😄😄 ama genelde 34 35 de başlıyorlar ben 37 den önce 35. Haftada kontrole gitmiştim ama istememişti doktor
Dingin Eksimtrakk ben de bilmiyorum sebebini canım ve şaşırıyorum. Zaten muayene 450 TL bir de buna 130 TL veriyoruz. İstanbul medipolmega
Eksimtrakk Anladığım kadarıyla, başlama vakti de ücret de hastaneye ve doktora göre değişiyor. Ben 32. Haftadayım muayeneye gideceğim hazırlıklı gitmek istedim. Herkese çok teşekkürler 🥰