Kızlar merhaba başlıktan anlaşıldığı gibi 9 ay oncesinde boyatirken saçım yandı kopuklar meydana geldi .. çok şükür ki şuan daha iyi durumda sarı renk kullanıyorum bu arada ama kendi rengim o kadar çok geldi ki rahatsızlık duyuyorm artık çünkü Allah kısmet ederse hamilelik düşünüyorum .. o zaman sarılar daha da alta inecek.. bu arada kimse yaşamasın bu durumu 🥲 aranızda kuaför olan yada bu konu hakkında bilgi sahibi biri varmı ? Saçım yanali tam 9 ay oldu bir daha hiç boyatmadim boyamadim ve düzleştirici dahi kullanmadım