Ayyy bende de oluyor ya hamile olduğumdan beri kadın doğum doktoruma sordum daha bel oyuntun olmadı ağrı olması için çok erken fıtık olabilir dedi benim ki ağrı değil de çok ayakta kalınca iş yapınca yürüyemiyorum kemiğim kuyruk sokumum batıyor basen kısmıma vuruyor acısı dün resmen yürüyemedim yatakta yan tarafa döneniyorum kitleniyorum bazen eşim yardım ediyor öyle hareket ediyorum kendimi yorduğum zamanlar