Fadiiik Kizlar ben 2 hafta once dusuk yaptim 3 gundur karnimda sancilar var midem bulaniyor parca kalsa simdiye surer mi bilemedim Ama Bence kimyasaldi fransadayim doktorlar ilgisiz neden olabilir
mmihri Kimyasal gebelik miydi bir önceki bide beta hcg düştü mü diye bi tahlil yaptırmadınız mı düşükten sonra
Gns-gur Fadiiik parça olsaydı iki hafta bekelemzdin bence çünkü çok şiddetli agrısı oluyor kalmışsa bile kanama ile düşer gibi insallah bir sorun yoktur
mmihri Fadiiik gebeliğinizin kaçıncı haftasında düştü ? Bende bi öncekinde kimyasal gebelik geçirdim de