Ay saçma değil bence, merak bizim kanımızda var🙈 Aynısını bende düşünüyorum gaz sancılarım sesli olunca, ama eğer tekmeliyorsa rahattır demektir. Doktoruma “çocuk çok tekmeliyorsa yeri rahat olduğundan mıdır?” Demiştim evet demişti:) Ondan yola çıkarak bence rahatlardır ya, ayrıca o seslere de alışıyorlardır bence🙈😅