Edalmn Diyarbakır da özel hastanede kadın uzmana doğum yapan arkadaşlar var mı ? Memnun kaldığınız doktor hastane isimleri öğrenebilir miyim ?
mercimekanneeesi Edalmn Diyarbakır memorial de Neval yaman var çok iyi ama pahalı o yüzden ben gidemiyorum durumu olanlar hep ona gidiyor. Ben Ömer yalınkaya ya gdyrm dünya doğum hastanesinde fiyat hizmet olrk standart.
meryemkalay Edalmn ben burdaki doğum yaptığım doktoru pek sevmemiştim ama şuan ki gebeliğimde bower hastanesinde ceren doğanay a gidiyorum çok şeker bir doktor tavsiye ederim ama doğum yapmadım kontrole ona gidiyorum fiyatıda uygun
Edalmn Bende orda Sabire hocayı duydum ona da iyi diyorlar ama sizin dedidiginiz doktoru da deneyebilirim hem biraz daha bütçeye uygun sanırım Gizemmcc
Edalmn Gizemmcc doğum yaptıniz mi bende gittim ceren hocaya gerçekten çok memnun kaldım inşallah da böyle devam ederiz..
Gizemmcc Edalmn 116 TL’ye gidiyorum ben ama indirim uygulanıyor emniyet mensubu olduğumuz için normal fiyatı da uygun ama
Edalmn Bir hafta sonra kontrolüm var bakalım sizin önerdiğiniz doktora gideceğim inşallah da memnun kalırız 🥰Gizemmcc
Edalmn Bir hafta sonra kontroljm var gideceğim bakalım ceren doktora inşallah memnun kalırim size de haber ederim@“meryemkalay”#p20435446
meryemkalay Edalmn benim doğumum ağustos görünüyor kontroller güzel şimdilik ama hamilelik biraz zorluyor bu defa sizin nasıl geçiyor 😊