Ugurseuda Merhaba arkadaşlar ben 7haftalık hamileyim 2defa leke şeklinde kanama oldu sizin başınıza geldimi?
Mnlya Ugurseuda ben bugun doktora gıttım bı pedı doldurmayacak kanamalar dusuk anlamına gelmiyomuş kanama olur ya yerleşme ya ıdrarda engeksıyon yada dusuk tehlıkesı onlemını alıyolar
fatmff Ugurseuda Canım 11 ve 14. Haftalarda yoğun kanamam oldu ama az da olsa hafife alınacak bir şey değil. Mutlaka istirahat et gerekiyorsa hiç kalkma lavabo ve yemek yemek dışında
Esmaky Ugurseuda benm dun öyle oldu hemen gttm ıgne yaptı brnmde bı tehlıke yok dedi kese etrfnda kan gördu hafıf sdce ama genede önlmnı aldı ve progestan verdı sende bi git iyice baktır
Mnlya Ugurseuda valla cnm ben gıttım bayram oldugu ıcın ebeyle konustum ama rahatlattı benı kan testı falanda yaptılar ama bısı cıkmadı
Mnlya Ugurseuda canm az gelmiş onlemını alır bısı olsa bıle korkma sakin ol en yakın zamanda doktoruna randevu al osana en ıyı seyı soyler
ebruu30 1 hafta önce benm adet gibi kanamam oldu sonra 2gün snra tekrar oldu şimdi kahverengi lekeye döndü 8 gündür byle gidiyo ama hiç bir sıkıntı yok bebeğimde herşeyi normal sadece yatıcaksın iş yapmıcaksın dedi doktorum sende öyle yap bence bi süre dinlemeni tavsiye ederim. Bu arada bizde 7 haftalık olduk 😍
Ugurseuda ebruu30 maşallah maşallah 🙂🙂tebrik ederim randevu aldım ama bayramdan sonra için olacak mecbur dr şehir dışındaymış
Ugurseuda Mnlya Mnlya çok teşekkür ederim canım çöm iyi geldi konuşmak bayramdan hemen sonra gideceğim
ebruu30 Ugurseuda evet benmde 27snde randevum bakalım ne dicek.. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏
Cgdm35 Merhaba benimde 7. Haftamda kanamam olmuştu insan panik yapıyor ama şükürler olsun herşey yolundaydı düşük önleyici iğne oldum sonra doktorum progestana başlattı. İlk 3 ay önenli bu tür uafak kanamalar olabileceğini dinlenmemi,ağır kaldırmamı söyledi.Şükür olsun şimdi 12. Haftayı tamamlıyoruz.Sen de bol bol dinlen kendini yorma ayağını yüksekte tut canım.
Ugurseuda fatmff teşekkür ederim canm sabada geçmiş olsun inşallah sağ Salim kucağımıza alırız yavrularımızı 🙂😘