Şuan 36 haftalığım ama 34 haftalıktan bu yana çatı muaynesi yapıldı yapılıyor da nst de ağrılarım çıktığı için korkulacak bişeysi yok kasıklara bele yada karnınıza vuran ağrılar kadar can yakmıyor çatı muaynesi 3 kere bakıldı bana ah demedim çünkü diğer ağrılar çok fazla can yakıyo Rabbim hepimiz yardımcısı olsun doktorunuz 37. Haftaya kadar bi problem görmezse 37 haftadan önce yapmaz 🥰🥰