Yigitahmed üç dört doğum doktoruna sordum a vitamini çok fazşa oldugu için bebekte beyn ve kalp sorunlarıma yol açtıgı söylemişti sordugum tüm doktorlarda aynısını söyledi sağlık ocagı vermişti bana birgün aile hekimim yoktu beni başka doktora yönlendrdiler oda çocuk uzmanıymış önceden kadın doğumdada bir çok bilindik doktorlada çalışmış adamım yaşı baya büyüktü sohbet etti bizimle baya oda bende kattiyen önermiyorum dedi🤦🏼♀️ Braktım bende korktum