Selincel Merve31_bozkurt 7.ci haftamda aşırı iştahsızlık ve bulantim basladi suan 11 haftalık oldum hala bulantı istahsizlik 😒😔umuyorum hic kusmam.. ama bulanti berbat hale geliyor git gide
Fatma-onal Merve31_bozkurt geçmiş olsun başlamış ilaç kullandığım halde çok fenayım bir saniyem bulantısız geçmiyor daha da fenalaşmadan doktoruna söyle ilacını yazsın bence 😅
Meri3220 Merve31_bozkurt kesin konuşmayalım da umarım hafif atlatırsın sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤗
Nurmetozz Selincel bende senin gibiyim 7 wkd de başladı bende asla kusamaMmm ama o bulantı ve tiksinme çok kötü. Prilam içiyorum geceleri 2 tane çok iyi geldi bana. Yemek yeneye başladım
Meloss93 Merve31_bozkurt bizde 13+2 haftalığız, benimde bulantım devam ediyor 😊 sabahları uykumdan uyandırmaya başladı 😊 umarım son bulantılı günlerimdir diye dua ediyorum 🙏🏼🙃
Selincel Nurmetozz canım ben ilacı doktoruma yazdirdim gece 2 tane iç dedi ama fisi kaybettim acaba gitsem yine verirlermi ilaci ac kalinca daha ayri bi bulantim oluyor yesem yine oluyor
Merve31_bozkurt Nurmetozz prildam cok iyi bende kullaniyorum bu gün başladim doktor midem bulanirsa iç demişti bana bulantin yoksa içme demişti
Nurmetozz Selincel canım reçetesiz alabiliyorsun ama 80 tl gibi bi ücreti var. Acildende yazdırabilirsin. Evet açken ayrı bulanıyor tokken ayrı 😫😫😫 ben aşırı rahatladım çok şükür Rabbime
NehirinAnnesiii Merve31_bozkurt seni korkutmak istemem canım ama 6 haftalıkken mide bulantim bir başladı 11 haftalığım son sürat devam ediyor malesef ki 😔