Mrb bayanlar 34 haftalık gebeyim İzmir’de oturuyorum ege üniversitesi kadın doğum bölümüne gidiyorum ilk günden beri sezeryanla doğum olacak orda doğum yapıp memnun kalan varmı nasıl ilgi alaka kaç gün kaldınız yanınızda birileri oldu mu odalar nasıl kaç kişilik biz özel oda tutmayı düşünüyoruz allah nasip ederse yoğun bakımda kaliniyormus bir gece öyle duydum direk ameliyattan çıktıktan sonra yoğun bakıma mi giriliyor aileler görmüyor mu