Nisann Merhabalar kızlar 32. Haftanın içerisindeyim bebeğim çok hareketli geçen hafta doktor kontrolünde doğum pozisyonundan çıktı dedi başı yukardaymış progestan werdi yine bnmle aynı durumda olan war mı bebiş hareketli mi
Nily Nisann yani bende suan 32+0dayim benm bebegmde hareketli baya sarsiyo falan karnimi arada Ama doktorum bana hareketli olmasi gayet saglikli oldugu anlamina gelir normaldir demisti.
Nisann Seymahamza başı yukarda olduğu için göbeğim sertleşmiş rahatsız edici bi pozisyon dedi sonra nst ye yönlendirdi acaba erken doğum şüphesi mi oldu da sölemedi bana dir düşünüyorum çünkü ğrogestan düşük ve erken doğuö riskine karşı verilen bi ilaç bebek de hareketlenince gece uykudan uyanıyorum ztn dalamıyorım yatamıyorum hiç bi pozisyonda bi de tekmeleyince cin gibi gözlerim açık sabaha kadar;)
deletedmom503 Hareketli bebege progestan ne alaka onu anlamadim🤔bu arada benim bebisim de hareketli demek ki bu hafta boyle oluyor😉
Elcnerdgn Benimkide baya hareketli bazen yattığımdahareket ettiğinde tüm bedenim nerdyse sallanıyor. Bizimkinin kafasıda aşağı dönmüş vaziyette artık.ve eski haline dönmüyor böyle mutlu sanırım ayaklarıyla vur allah vur pat küt 😬😬
Nisann Elcnerdgn aynen yaa dengemi kaybediyorum bazen bende😊Bi yerde toplanıyor sonra salıweriyor yawrum kendimi
Hygieia Benim de ilk ciddi hareketlerini hissettiğim hafta 32. Haftadır baya acıtıyor. Bi kontrolde makat bi kontrolde baç bi kontrolde de ayak geldiğini söylediler ama ben eminim ki günde 3 kez fln değişiyordur🤭 bakalım 34. Haftada neresiyle gelecek