Tueaksy Kizlar ayin 18inde 14uncu haftaya giriyoruz ve hastaneye randevum var ögün. Acaba cinsiyet ogrenebilirmiyim 14. Hafta cinsiyet öğrenen varmı aranızda 🙂
Aselinkooo Tueaksy özeldeyse görebilir. Yüzdelik Bi durum verirse net değil değişme ihtimali var demektir. Devlette 27.haftamda netleştirebildik 😄
Eliffefee Tueaksy hayırlısı olsun inşallah bızm özelde 11 haftalıkken uygun pozisyondaydı bbk bello oldu hayırlısı olsn siiziin içinde🤲❤️
Mehtapca06 Aselinkooo aynen ben 18 haftalık oldum iki gün önce gittim göremedim dedi hala ne bilmiyoruz 😂
Aselinkooo Mehtapca06 🤣 22de sadece benzetti bizimde ozamana kadar yorum bile yapmamıştı 😄 27 de tekrar sordum görmek istedim sağolsun gösterdi. Siz söyleyin dedi 🤣 pipi gördüm Erkek dedim aynen öyle dedi😍💙umarım okadar bekletmezler sizide.
Tueaksy Ayy inşallah gözükür ya 🤣 çok heyecanlanıyorum içime erkek çok doguyo erkek olcak gibi geliyo ama tabi rabbim bilir 🙂
Mehtapca06 Aselinkooo ya 12 haftalık kıza benzetti biri sonra 14 haftada hiç birşeye benzetemedi 18 haftada yine göstermiyor dendi yani herhalde kızdır dimi 😂
Aselinkooo Mehtapca06 büyük ihtimalle kızdır ama değişme ihtimali de var 😄 ilerleyen haftalarda değişen çok