Herkese merhaba sonunda bende anne oldum. Öncelikle Rabbım isteyen dileyen herkese nasip etsin bebeğini bekleyen anneler hayirlisiyla kucaklarına alsin ve sağlıkla büyütelim evlatlarımızı inşallah. 7 ay korunmasız hamile kalamadım doktor doktor gezdik ve eşimde varikosel olduğunu öğrendik ameliyat oldu üzerinden bir yıl sonra hamile kaldım kese oluşmadığı için dusukle sonuçlandı vardır bi hayır Rabbım en iyisini bilir ddik ve yine korunmasız bir yılın ardından ovulusayon haftamin sadece iki gününde iliski yaşadık adetimin 3 gün gecikmesiyle hamile olduğumu öğrendim ve 3 yil sonra gelen hamilelik serüvenimiz başladı oyle böyle zorluklarla düşük korkusu tansiyon düşüklüğü mide yanmalari kramplar derken artık son haftalarda sabırsızlıkla bebegimizin gelmesini bekliyorduk hep normal dogum yapmaktı isteğim Rabbım nasip etti 13 ocak perşembe günü kontrolum vardi ufak sancılar da başlamıştı ama adet olacakmış gibiydi kontrole gittiğimiz de doktor suyu az görünüyor yarın gel eğer yine az görürsek suni savcıyla doğumu baslatiriz ddi 14 ocak cuma gittiğimde suyun yeterli olduğunu nst sancilarina da bakarak bikac güne gelir ddi eve geldik ara ara vuran sancilar bel kadar sakin sakin sürdü ama 15 ocak cumartesi günü artık fazlasıyla canım açıyordu gece acile gittik 1 cm açılma vardi eve geldik doğru düzgün uyku uyuyamadım sabah tabiki sürekli squat yaptim merdiben inip çıktım ve hamileligimin 24 haftasından bu yana pilates yapıyordum YouTube elcin demirel ile topun üzerinden inmedim sabah uyandığımızda anneme meryem ana eli otunun duasını okuyup suya koymasını istedim bende sancilarla kivraniyordum 2 3 defa sıcak suya oturdum belimden sıcak su torbasını hiç indirmedim pazar gecesi 3 dk uyuyordum 4.dk sanciyla hopluyordum resmen yatakta sabaha kadar dişimi sıktım sesimi çıkarmadan sancılarını çektim eşim annem dinlensin diye çünkü artık geleceğini anlamıştım sabah onları uyandırıp doktoruma gittim 3 4 cm açıklık olduğunu söyledi istersen eve git istersen yatış vereyim ddi evim hastaneye 30 dk uzak olduğundan ve arabada git gel daha çok yorulmak istemediğimden yatis istedim sancilar 10dk bir düzenli gelmeye başlamıştı saat 13.30 da dogumhaneye 3 cm açıklıkla girdim eşim annem beklemeye başladılar sabah yediğim küçük bir pogaca üstüne nolur nolmaz sezeryana döner diye hicbirsey yiyip icirmediler odamda hiç yatmadım sürekli yürüdüm squat yaptim köpek pozisyonunda durup one doğru uzanma hareketleri yaptim sancilar geldikçe adet sancisinin 40 katı diyorlardı o sancı bambaşka birsey 5 dk ya 3 dk ya düşmeye başladı sancı vurunca anlatılmaz bi acı yaşıyorsunuz neyse öyle böyle saat 19.30 oldu ebem 7 cm açıldığını biraz daha bekleyip suyumu patlatacagini söyledi yarım saat sonra falan artık doğum pozisyonu alıp suyumu patlattı 9 cm olmuştu sancilar hiç durmamaya başladı nöbetçi doktor ebe ve hemşire vardi doğumunda ettiğim tek dua iyi bir ebeye denk gelmekti Rabbım kabul etti Allah ondan razı olsun sizlerde öyle insanlara denk gelesiniz ablacım canım sen güçlüsün yaparsın diyerek bana ikinmayi ne yapmam gerektiğini bebegin saçlarını gördüğünü söyledi elinde makas gördüm keseceksin ddim hayır ddi ama sonra mecburen kesmesi gerektiğini 3 4 dikislik olduğunu söyledi o an zaten onu hissetmedim bile sancim geldikçe çenemi göğsüme yaslayıp ayaklarımı kendime çekip ikinmaya başladım son raddede artık gözlerim patlayacak ddim ki bebeğimin kafası çıktı ve sonra ellerinin ayaklarının çıktığını hissettim gözlerim kapali olduğundan görmedim o an sanki onca acıyı ben yasamamisim gibi rahatladım kus gibi oldum saat tam 20.55te 3.420 gr dogdu bebeğim gösterdiler ama bakamadım inanamadım bile onu benim doğurduğuma bir bağ kordon dolanmisti 30 haftadan bu yana ve bebegim mekenyomlu dogdu yani kakasını yapmıştı doğum sirasinda hemen hemşire ince bi boruyla midesini temizledi aşısını yaptı yenidogan servisine götürdü o sirada dikisim yapıldı giyinip odama çıktım yarım saat sonra bebeğime kavuştum hemşire emzirmeye yardımcı oldu sütüm hemen geldi normal doğum olduğundan 24 saat dolunca taburcu olacaktık ama kakasını yaptığından enfeksiyon riski olabildiğinden 3 gün yenidogan servisinle kaldık bebeğimle yanımda kimse kalmadığından baya zorlandım bakmaktan değil ama dikislerimden 3 gün sonrası evimize geldik çok şükür 10 gün kontrole gittik dikislerim açılma yapmıştı yara iyileştirici krem verdi şu an kullanıyorum haftaya kontrole gidicem eğer yenidgoganda kalmasaydık ilk dakikadan ayaktaydim çok şükür yine de dikislerin öyle olmasına rağmen iyiyim bebeğime ilk günden beri kendim bakıyorum evimi işimi kendim yapıyorum tabiki en büyük destekcim eşim Allah ondan razı olsun. Baya baya uzun oldu ama bende hamileyken çok merak ettiğim şeyler oluyordu doğum hikayelerini okuyordum nasıl bi süreç oluyor diye hakkınızı helal edin soracağımız ne varsa hepsini yanitlayabilirim bebekle doğumla kendimle hamilelikte ilgili dilerim hepiniz sağlıkla bebeklerinin kucağınıza alırsınız biz 18 günlük olduk bile hala şaka gibi geliyor çabuk alıştık birbirimize bu hayata bin şükür Rabbım bizi sevindirdi inşallah bizde onun emanetini hayırla büyütüruz 😊