Benim de var aynı ağrıdan. 25 haftalık olduk ama 7-8 gündür var. Sızlama şeklinde, otururken yok ama tam kalkarken, ayağımla bişeyi itmeye çalışırken, ayakta uzun süre dururken ağrıyor. Birkaç arkadaşım kemiklerin kendini doğuma hazırlıyor bu haftalarda başlar bu ağrı dediler ama arada korkmuyor değilim. Kontrolde derdimi anlatacağım doktora ama ille de alttan muayene edeyim normal değil derse yapacak bişey yok. 🤷