İlk gebeliğim de 3 defa tüp bebek denedik sonuncu tuttu oğlumu aldım kucağıma 1 yıl gecti biz 2. Bebek İcin ne zaman tedaviye gideriz diye konuşuyorduk ki oğlum 1 yaşına girmeden hamile olduğumu öğrendim biz şok olduk 6 tane idrar testi yaptık en sonunda kan verdik yarın kontrolum var insallh her şey yolundadır minik kalbini duyarmıyım diye gözüme uyku girmiyor heyecandan rabbim bu mübarek günün yüzü suyu hürmetine kimsenin kucağını boş bırakmasın… 🤲🤲