Benim doktorum sol veya sağ dedi. Hep sola yatıyorum canım acıyor saga yatmak zararlı mı dediğimde solun artık çürüduyse mecbur sağa yatacaksın dedi.
Sanirim sırt üstü iyi değilmiş. Ben sola yatıyorum yorulduğumda agrim olduğunda 1 2 saat sağa dönüyorum