Ecem27 Kızlar bugün Muayene oldum 38+6 dayım. Çok korkarak gittim ama inanın rahat olursanız hiç bir şey yok,cinsel ilişkinin acısı şeklinde diyebilirim 2 cm açıklık var sizce doğum ne zaman olur
mayis13 38+6 2 cm açıklıkla suni verdiler doğum yaptım tabi ben dayanamayıp sezeryan istedim . Herkesin bünyesi aynı değil tabi ki .eli kulağında gelicek annesi 🌸 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Ecem27 mayis13 çok teşekkür ederim Allah razı olsun 💐 Allah bebeğinizi sizlere bağışlasın inşallah 🙏🏼