Beybilerim İlk gebeliğimde 35 haftada banada preklamsi dendi canım maalesef bende yaşadım, aile hekimliğinde rutin kontrollerde tandiyonum yüksek çıkmıştı o şekilde fark edildi ben başlarda anlamadım benimde elim ayağım çok fazla şişti ödem toplamıştı ben hamileliğe verdim aldırmadım meğerse çok önemliymiş, doktora gittim hemen 24 saat idrar takibi yapıldı normalde 200 lerde olması gereken bende 2.000 üzeri çıkmıştı çok fazla protein kaçağım vardı tansiyonlarımda yüksek seyrediyordu 2 hafta bu şekilde doktor kontrolü ilaçlarla durabildim dayanabildim sonra 1 hafta erken doğum yapmıştım sezeryan olmuştum, bunu dibine kadar yaşamış biri olarak sana tavsiyem çok ayakta kalmaman çok fazla iş yapma kendini yorma oturduğun zaman ayaklarını muhakkak yüksekte tut altına yastık yok bu kan akışı için çok faydalı 🌟, şekeri tuzu tamamen kes her ihtimale karşı, ve günlük bir adet sade soda iç magnezyum mineral açısından bana gittiğim her doktor bunu önermişti, ve limonlu su iç bol bol bu olası tansiyon çıkmasını yükselmesini engelliyor dengeliyor birde idrarını kendinde takip et yaparken köpük köpük oluyorda tekrar doktora başvur köpükleşmesi demek protein artması demek onun haricinde gayet sakin ol ve korkma bu artık çoğu hamileliklerde son aylarda oluyor iyiki önceden olmamış sen birde ikiz hamilesin o yüzden biraz normal 😌 sağlıkla kurtulursunuz inşallah🌸