Ipekefee Arkadaşlar bu benim ikinci gebeliğim.Ilk sezeryan dogumumda sütüm cok az geldi yetmedi mama kullandim ama Allahin izniyle bunda kullanmak istemiyorum aranizda yasayan var mi tavsiyesi olan yardimci olursaniz sevinirim.