Esenkaplan korkma cnm inan tamamen stres ile alakalı kesinlikle suan senden anladığım bu seninkinin yükselmesinin sebebi panik ver stres bizzat yaşadım bunu oğluma hamileyken en ufak bir panikte tansiyonum cikiyordu ben taktikca daha çok çıkıyordu suan 31 haftalık hamileyim bir kez bile çıkmadı çünkü takmıyorum stres yapmıyorum ki senin zaten çok yüksek değil benim 13 8 iken doktorlar normal değerlendiriyordu 14 9 u geçerse birde buna idrarda yüksek protein eklenirse o zaman anlam kazanır tek başına idrarda protein yada tek başına tansiyon çok anlamlı değil dedi doktorum ve o tansiyonun gün boyu o yükseklikte devam etmesi lazım yani sorun var ise bir inip bir çıkmaz bir inip çıkması tamamen senin stresin ile alakalı rahatla biraz arada yarım limon suya sık iç dinlen ve sık sık ölçüm yapma