Aysmnv35 Berilikom Gökalp beye giden bi arkadasım var doğumu yakın takıp ediyorum bende ona gidebilirim
Kenanizm18 Berilikom gülsün soypacacı dimi? Bende ilk zaman ona gitmiştim daha sonra ihsan atabaya gectim. Gülsün hanımda iyi ama ihsan bey daha cok icime sindi.
Berilikom Aysmnv35 güralp beye geçsem ayıp olurmuki gülsün hn güralp bey kabul edermiki ikinci gidişim
Aysmnv35 Berilikom yani bende hiç bilmiyorum ama doktor seçimi bizim hasta olarak bunda farklı bisi aramamak lazım ben hastaneyi değiştireceğim 😂☺️