Rbtnc Canım dikkat et sen yine de 3 litreyi geçme su zehirlenmesi diye bir şey var neticede… Bende de oluyordu ama aşırıya kaçmamak lazım hamilelimin son dönemlerinde de oluyor normalde gastriti olan birisiyim hamilelik reflüsüne çevirdi son haftalarda ondan kaynaklı diye düşünüyorum..