Basak1636 Bende 37 +5 teyim kontrollerimde hep özele gittim fakat eşimin ve benim sigortamiz olmadığı için doğumu cam sakurada yapmayı düşünüyorum semt olarak biraz uzak bize ben Hadımköy tarafındayim fakat çok met edilen güzel bir hastaneymis bende ilk defa randevu düşürebildim aylar sonra yarın için Emrah Dağdeviren e çıktı ama siz böyle söyleyince tedirgin olmadım değil 😅