-Eflatun- ozgese-s otribebe kullanıyorum birde eczaneden yine tek kullanımlık serum fizyolojik aldık gayet memnunuz
ozgese-s -Eflatun- Teşekkür ederim canım peki günde kaç kez temizliyosun tıkandıkça mı bazıları tıkanmasın diye de temizliyomuş da merak ettim
-Eflatun- ozgese-s valla benim bbegin burnu her gün doluyor 😂nerden geliyor bu pislik anlamıyorum o yüzden her gün temizliyoruz hatta gün içinde iki kere falan yaptığımız oluyor ama bazen rahat nefes alıyor görünüşte de birşey yoksa ellemiyom hic
Ozlem2206 maviananas hıı öyle mi onlardan almıştım ben 5 ml lik minik minik şeffaf şişelerde deniz suyu diye geçiyor otribebe nin
Beybisininannesi ozgese-s ben otri bebe aldım ama galiba eczaneden serum fizyoloji ve şırınga alcam ilk zamanlar için İzlediğim bütün doktorlar o şekilde temizliyorlar
eylulkbraa ozgese-s ilk aylarda aspiratör ile çekmeyi önermiyorlar aldıysan köşe de kalsın kullanma serumla hallet, ister tek kullanımlık istersen eczaneden direk serum şeklinde al 2 cc şırınga ile kullan daha uyguna geliyor