Nejla1998 Kizlar geçen hafta ayrıntılı ultrasona girdim ve doktor bebeğin kalbini degerlendirememis olarak yazıyor sonuçlarda Ankara şehir Hastanesi’ne sevk ettiler kötü bişey var diye çok korkuyorum bı fikriniz var mı bu konuyla ilgili