Bi ara aşırı kavuna takmıştım soğuyana kadar yedim açıkçası şimdi de sade sodaya takmış durumdayım çok fazla içiyorum gün içinde acaba bi zararı var mıdır ?
İnternette ne kadar tüketilebilir olduğu yazmıyor sadece hamileler içebilir yazıyor bilginiz var mı ?