Tugcetgc Arkadaşlar ilk gebeliğim 12+5 bugün kontrole gittiğimde kistik higroma teşhişi konuldu yapamayacağını ve gebeliğe son vermem gerektiğini söylediler daha önce 2 defa düşük yaptım bu durumu yaşayıp bebeği iyi olan var mı yardım edin lütfen
Tugcetgc Deletedmom455465 Boyun arkasında birikmiş bi sıvı tedavisi ve alınma gibi bi olasılığı olmadığını söylediler internetten de bakarsanız resimlerine daha net anlarsınız Allah kimseye yaşatmasın Dünyam başıma yıkıldı