Tüberküloz ( verem ) tedavisi görürken gebe kaldım plansız gebelik şuan 4 haftalık kadın doğum doktoru aldırmam gerektiğini söyledi haberim yokken iki kere röntgene girdim ve günde 8 ilaç içiyorum antibiyotik hepsi de. Bu durumu yaşayıp da doğum yapan var mı ? Veya tanıdığınız var mı ?