Berfinbaran Genesis hastanesine gidiyorum ben canım, tavsiye ederim. Pınar Tantekin veya Hamdiye Acar’a gidebilirsin. Ben Hamdiye hanıma gidiyorum başından beri, gayet de memnunum. Pınar hanım için de çok olumlu şeyler duydum. Normalde ne kadar bilmiyorum ama biz kurum indirimi aldığımız için 130 TL gibi bir ücret ödüyoruz