Arkadaşlar 10+2 haftalık hamileyim geçen ay tsh hormonum 3.10 çıkmıştı dahiliye doktoru ilaç verdi 25 mg bu ay gittim ilaç kulanma anti tg anti tpo yapalim dedi tahlil istedi ama arastirdigimda 3 ay tsh 2.5 altında olmalı diyo bebek için bi sıkıntı olurmu fikri olan varmi