Aslihan2 Bebegim_veben ben kullanıyorum kan pıhtılaşması icin veriliyor bebeğin icin gerekli bir ilac verildiyse mutlaka kullanman gerekiyor
Ayselosman Bebegim_veben tup bebekle hamile kaldim ilk gunden beri kullaniorum 27. Haftadayiz ve 32. Haftamda birakicaz insallah
Elifege92 Doktorum bana ecopirin verdi oda kan sulandirici ..daha önce düşük yaptım pıhtılaşma yüzünden .
Htc14 Asel2520 meraba bende ikiz hamileyim ama benim doktorum vermedi sizin farklı bir durumunuz mu vardı
zumradmr_11 ebrue66r 11 haftaligim suan tansiyonum yok ama öncesinde tansiyondan 2 bebek kaybim var önlem icin kullaniyorum
Uzumlu_Kekim Covid geçirdiğim için doktorum verdi bir haftadır kullanıyorum. 34. Haftaya kadar kullanman gerekiyor dedi.
Derya_derya Covid geçirdim ve kan tahlilimde değer yüksek çıktı .Öncesinde aspirin kullanıyordum .Şimdi kan sulandırıcı iğneye geçtim .Çok önemli kesinlikle devam et zararı değil yararı olur 👍🏻
Asel2520 Htc14 hayır yok diye biliyorum canım olsa doktorum söylerdi bizim doktor biraz pimpirikli bütün önlemleri önceden almayı seviyor
fatmaesra Bende kullanıyorum daha önce bebeğimi kaybettim doktorum 34. Haftaya kadar kullanmam gerektiğini söyledi kullanıyorum
Bbaby34567o Bebegim_veben Bende kullanmıştım canım 2 sefer düşük yapmıştım 32. Haftaya kadar kullandım