Aycbyr1 Kızlar merhaba benim hesaplarıma göre bebeğim 15.5 haftalık falan yani ama doktor bana 17 hafta diyor cihaz ölçümünde bu durumda son adet tarihim ile uyumuşmuyo var mı böyle bir durum yaşayıp doktor bilgisi olan beni aydınlatırsanız sevinirim
Bahar1508 Aycbyr1 benimde kendi hesabıma göre 31 doktora göre 32. O yüzden doğum tarihi verirken tahmini doğum tarihi demelerinin bir sebebide tam gün belli olmadığı icin 2 hafta erken veya 2 hafta geç doğabilir
Aycbyr1 Bahar1508 peki sezeryan olacaksa nasıl belirleyecekler doktorun cihaz hesabına göre mi erken doğmuş olmaz mı öyle
Bahar1508 Aycbyr1 sezery Aycbyr1 zaten bi sorun sıkıntı olmadıkca sezeryan yapmıyorlar mesela açılma olmazsa ama anne derseki ben sezeryan istiyorum ya doğum sancıları başlayınca sezeryana alıyorlar ya da 40 haftaya yakın olunca tüm her şeyini kontrol edip sezeryana alıyorlar benim bilgim bu kadar 😂😂😂