Puddingin biraz alistiktan sonra ayni anda emzirmeyi denicem 😂 benimkiler de erkek. Hipp mama alcam dogum cantama koycam. İkizler erken gelebiliyor. Birkac tanidigim 28 de dogum yapti. Erken gelmezse de 35 ten fazla tutmuyor diye biliyorum doktorlar. Cok nadir denk geldim 37 ye falan. Benim de uygulama temmuzun ilk haftasini gosteriyor dogum icin ama haziranin ortasinda en gec dogumum olur bence 😁
İlk geneligim benim cift yumurta. Baslangic olarak biberon kullanmayip şırıngayla beslicez. Mamayi oyle vercez. Phillips avent oneriyorlar hep. Ben biberonlari emzikleri ablamdan alcam hep onda her turlu marka vardi 😁 yegenim pek biberon almadi hep emdi zaten.
Bebeklerden biri bile tehlikeye girse strese falan. Hemen aliyolarmis sezeryana zaten. Benim ebem aile hekimligindeki 24 te hastane cantani hazirla dedi 😂 ne olacağı belli olmaz dedi