Nlyakts şeker yüklemesi yaptırmış mıydınız? Fazla tatlı yediyseniz falan ondan olmasın, geçmiş olsun ama ihmal etmeyin bence de düşük oluyor çünkü genelde yükselince tehlikeli oluyormuş, siz hissetmiyor olabilirsiniz ama bebeğe zararı olabilir bence hemen gidin acile 😞