Merhaba 2. Gebeliğim ilkindede bu sorun vardı dikiş atalım dedi doktor ben istemedim 37 hftada doğurdum şimdi 2. Çocuğum gene doktora gittim perviks ağzı kısa dedi ayrıntılı ultrason yaparken bende doktoruma yazdım dikiş yapariz gel dedi bende istemiyorum dedim bilmiyorum aciyormu yaptıran varmı acaba