Dilantrkmn Arkadaşlar 32+2 haftalık hamileyim bebeğim bugün hep sol tarafta toplanıyor ve çok canımı yakıyor çok hareketli normal mı bu durum
Nasaearth Dilantrkmn benimki de hep solda sağolsun hem yığılıyor hem de paldır kültür hareketler yapıyor normaldir yani