Yağ bezem değil de damar şişlikiği vajinamı kapatmış durumdaydı varis çorabı giydirtiyorlar son 2 ayım kaldı giyiyorum işe yaramadı gibi hala vajinam şiş ve ağrıyo kalp damar cerrahı önermişti kadın Doğum doktorum da al ve giy dedi ama sanmıyorum ya geçireceğini 🥺bence sirkeli suyla taharetlenme yapsam daha çabuk geçer bu tür şişlikler siz de bir deneyin sirke mucizevi bir ürün bence .Geçmiş olsun