1233466777 bende 10. Haftada belirtilerim kesildiği icin cok korkarak gittim mememde bile 0 acı ve hassasiyet kalmıstı eski haline dönmüstü şişi inmişti birden kesilmişti kesin bir şey oldu diye gittim eşime bir şey oldu biliyorum eminim demistim :) doktora gittiğimde canına minnet daha ne istiyosun hem büyümüs hem annesini rahat bırakmış demisti :) korkmayın İnsallah herkesin gebeliğe alısma süresi ve haftalara göre belirtisi farklı gidip geri geliyormus :)