İyi akşamlar güzel anneler size bir sorum Olucaktı biz bugün 17 haftalık olduk ve doktor kontrolümüz vardı Allah’ın izniyle çift yumurta ikizi bebişimiz olucak cinsiyet konusunda doktorumuz 2 sinede kız dedi acaba böyle olup sonradan değişen var mıdır yanılma payı varmı bilmiyorum ayrıntılı usg de tam net belli olur mu 😊🌸